Life is a joke

Heej!:D
Igår ringde Gona mig för hon ville plugga hos frida:) Det skulle ha varit Frida,Gona,Jag,becka o mirjam men dom kunnde inte:/ så det blev bara vi 3:D Vi hade sjukt kul!:D först pluggade vi lite sen så satt vi på datorn tog massa kort filma en snygg dans jag o frida gjorde och vi hade en massa skratt!:D
hade sjukt kul igår!!! Idag va skolan okej imon kan den bli bättre hoppas jag:D
Ska lugga snart till provet vi har i so imon-.- Kan inget haha jag säger att jag inte kan ngt men sen efter så får jag alltid ett D :D det e ju endå ganska bra;) men jag kan inte men skit sam. man går vidare om man får ett F ;)
men fan kom på att vi har spanska läxa också:O FUCK FUCK!
bloggar sen eller imon får se puss:)
----------------------------------------------------
Bilderna från igår!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0