Kärlek till alla albaner!:)

Heej igår va kvällen hur grym som hälst!
Hade super kul kännde inte ngn alban där men vem bryr sig man dansa ju fan dem alla!:D
haha , går ringde jag gona och hon berätta att hon skulle ditt då frågade jag pappi som sa JA!:D
Åkte ditt med gona hennes två systrar och hennes moster där träffade vi Elbasana& Vilsona.
Jag trode det skulle bli tråkigt som fan och att vi skulle till turbin men nej nej så blev det inte:P
Kom hem runt 2 och satte mej berätta typ allt som hände där för min pappi!!:D
Idag vaknade jag kl 9 har städat och är ensam hemma väntar på att min mamma&pappa kommer får pengar av dom och drar mej mot gona för vi ska en sväng och köpa ngt till bader som har kalas idag kl7!
Dekommerr också va hur grymt som hälst men jag har så jävla ont i kroppen  .... Kan knappt röra mej...
Pussss på er
Dita&Sana från igår!:)
Ni kommerfå mer bilder snart hoppas jag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0